onsdag 8 april 2009

Skärtorsdag...

Vet inte om det är för att det är torsdag eller för att solen skiner eller är det kanske för att det är Skärtorsdag...men av någon underlig anledning gillar jag denna dagen...tror det är för att det är en rosa torsdag...det är ju trots allt min favvofärg.

Tänkte att jag skulle underhålla min blogg lite mer nu när jag kan skriva fritt utan att avslöja för mkt av mitt liv. Spärrade förstås bloggen för att Loi inte har o göra med mitt liv längre, tycker inte hon ska ta del av vad som händer i mitt liv, hon gjorde ett val och får då leva sitt eget lilla omogna och naiva liv. Gud vad jag hatar henne, hade nog inte tvekat på att...

Men men hon är inte ens värd min tid längre...

Idag är det som sagt torsdag o solen skiner...skönt med lite långledigt...
Glad påsk så länge...nu ska jag iväg till Blåkulla o åka på kvasten mohahaha

Kramar i massor!!!

3 kommentarer:

  1. Glad påsk din kärring...kram Annlo

    SvaraRadera
  2. fy fan vilken bild egentligen, det liknar liksom inte alls dig haha (som tur e). Den utklädningen gjorde du bra. Tänk det är 3 år sen Lena...SOM tiden går!


    Åsa

    SvaraRadera
  3. Hahaha..va snygg du är..Marianne

    SvaraRadera