torsdag 8 mars 2012

Passerat 6 månader...

Tiden går fort och jag vet egentligen inte vad jag gör om dagarna. Men Lova-Lii växer och blir större. Från att vara liten till nu ...vilken utveckling. Nu ma-ma o pa-pa´r hon, givetvis utan att veta vad hon får fram. Jag vet ju att det inte är mamma o pappa men det låter så sött när hon snackar. Och hon provar dem olika röstlägena. Hon kan sitta o snacka hur länge som helst.
Fortfarande sover hon bra, från ca 20 på kvällen till 7-8 på morgonen. Och nu har vi börjat med gröt så det får hon på morgonen, och hon älskar det. Sen blir det barnmat runt middag, där är hon inte lika flitig med att äta mkt men hon äter det ;o)



Nu längtar jag bara till sommaren, sol, värme och strandbad.
Tänk när hon kan sitta o gräva vid strandkanten. Helt underbart.
Ser fram emot en härlig sommar!













Jobb??? Ja även om det finns i tankarna så försöker jag skjuta det framför mig, kommer ju så småningom bli en verklighet. Har börjat kolla på olika dagis och tänkte jag skulle ringa dem olika och höra om vi får komma och besöka dem.
Svårt att veta vad vi ska gå efter...personal eller omgivning?
Men har fått tips att titta hur barnen som är där verkar ha det.
Är dem under uppsikt, ompysslade?

2 kommentarer:

  1. Naw hon ser så go ut, blir sugen på att pussa på henne!
    Japp, lite bloggande har det blivt sista veckan, hoppas jag kan hålla vid det nu ett tag.

    Trevlig Helg

    Åsa

    SvaraRadera
  2. Haha tackar/ Lova-Lii Carlsson

    SvaraRadera