söndag 16 november 2008

Helgdagar...

Vet inte om jag ska gråta eller skratta. Hade inte Loi varit med hade jag nog kickat sönder tvättstugan... Det börjar med att jag står där nere och inte får liv i skiten...och varför...jo hör o häpna...man måste stoppa i 2 svenska pengar...det kostar alltså 2 jävla spänn att tvätta en maskin. Jag bara whaaaaaaaaaaat!!!!!!!!! Inte för att jag hade några kronor hemma iheller, men Loi räddade mig, hade hela plånkan full, eller i allafall 10kronor, 5 maskiner. Okej, det var ju bra iallafall hehe. Upp i lägenhete o hämta tvättpengar...kommer ner igen, stoppar i 2 kr men får inte liv i skiten...och varför...jo man får inte tvätta på helgdagar mellan 17-22...Jag tror jag ger upp... Slutade med att jag fick ta all min tvätt, som är ganska mkt med upp i lägenheten igen o tvätta i min egen...som kostar mer än två jävla spänn och så har jag ingenstans att hänga det.
Piss o Pannkaka...

2 kommentarer:

  1. hahahaha fan va galet men du flytta till bostadsrätt väl ??Och det är ju Typiskt bostadrättsföreningar att ta betalt för allt, även tvätten konstigt det bara kosta två spänn :P

    SvaraRadera
  2. hahahah lägg av, snacka om snålt, o du som skyndade dig hem för du skulle tvätta...
    sis

    SvaraRadera