tisdag 25 november 2008

Picadilly Circus...é stället för mig...


Då va det äntligen klart...resan bokad & betald!
Det känns inte som om det är sant, men det är det fanimej.
Kan du fatta att jag o Loi ska till London över nyår...

"Want a cup o tea and a biscuit?"

Ska bli så fett så det är inte sant.
Jag, Loi o London...och Calle-Granne såklart.
Vår egenhändige reseledare...Calle-Granne.
Har inga planer på vad som sker där over sea mer än att det är nyår haha,
får hoppas på att dem vi ska bo hos, Calle-Grannes vän, har en bra plan.
Det vi vet är att vi måste skaffa oss varsin festblåsa i allafall,
men chefen informerade mig häromdagen att där kommer att vara stor moderea över jul.
Så lite shopping kommer man nog att ägna sig åt haha.
Underkläderna är redan kirrade,
svängde in om Change idag...lika nöjd som jag brukar vara när jag lämnar den affären.

Längtar till vi ska på vår nyårstripp...
"Picadilly circus, é stället för mig..."

1 kommentar: