fredag 8 februari 2008

God parfym, alkohol o lidda...

Tja, idag var det dags å åka till Bordershop o handla lite. Lidda goa spritsorter, some cider and a lots of wine. Gott...gott i gott gott!!!
Ska åka klockan 8, jag, pappa, lillsyrran och hennes kärlek.
Jag o Pier har en deal, jag kör dit så kan han slagga så kör han hem så kan jag suppa.
Härlig deal va? Wonderful!
Sen bär det nog av till Tågarp för lite party. Det va längesen så det ska bli kul.
Funderar på å köpa parfym på båten, men jag vet inte vilken jag ska köpa. Antingen Remix eller She, båda luktar oförskämt gott. Remix é helt underbart fräsh och She e lite farligt mysk med inslag av mjukporr, haha lol, bara skoja, men den e "mörk och sensuell" typ, vilka jävla förklaringar. Hmm, kanske kommer nån snäll individ o betalar den ena till mig, ja säkert...
Dream, dream-dream-dream, dreeeeeeeeeeeeeam!!!
Hoppas det blir fint väder idag - Tror det blir riktigt utflyktsväder
Puss Kram & Hångel Mina Vänner
//Yours Truly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar