lördag 16 februari 2008

Mesigt ensam

Klockan har passerat fem. Gud vad skönt o inte göra nåt. Minns faktiskt inte sist när jag bara slappade o inte gjorde ett skit???
Atleast 4 månader sen sist. Har inga planer för imorgon iheller så det känns skönt.
Jag å mina mysbyxor = Det är kärlek
Igår va jag o Loi i Helsingborg, skulle ta en liten pubrunda.
Å d gjorde vi, fast vi fastnade på en, Utposten. Men visst fanns där raggningspotential.
Vi hittade några offer vi valde att titta ut.
Men vi kom oxå fram till att vi é ganska mesiga när vi é salongsberusade.

Man vågar ju inte göra nåt!? Man har en spärr som säger att man kan ju inte bara gå fram till ett ragg o säga "Hallå Snygging, vill du?" hehe klart man inte kan det.
Men det é fan inte lätt när man inte har överflöd med alkohol i blodet.
Har därför konstaterat att jag får skylla mig själv för att jag é ensam när jag é så mesig.
Jaja vi hade en roligt och en mysig stund på puben.
Va hemma vid strax efter 2.
Trodde Kocken skulle dyka in, men som vanligt så va det "Mycket snack o lite action". Whatevver, who cares!
Det finns fler rätter att välja mellan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar