måndag 4 februari 2008

My Brain - Ur funktion -

Idag e jag trött alltså, har varit på kontoret i DK. É helt slut in da BRAIN.
Dem sitter i kontorslandskap, det borde vara förbjudet. Försökte prata i telefon några gånger men d gick inte alls. Hörde NADA!

Sen skulle jag in om Chatrine o hälsa på henne för hon é inlagd pga uttorkning och hon é i vecka 22. Fick ett sms att hon låg på 44 Kvinnokliniken, 2:a våningen. Snurrade runt bland olika byggnader, först 44, som inte var någon KK och sen vidare till 74 som va KK, gick runt på olika avdelningar där oxå innan jag smällde av, tror jag frågade efter henne i alla möjliga receptioner som var synliga för ögat. Ca en timme yrade jag runt där, parkerade om bilen oxå två gånger, drog bensinkortet varje gång X 2 oxå. När jag tillslut bestämde mig för att ringa Thomas o fråga, kom jag på att jag fått telefonnumret av Chatrine igår. Direkt när jag ser riktnumret 046 - Ja och det går ju inte till Malmö - Nä jag va i helt fel stad - Skulle vara i Lund.

HELVETE OXÅ! TOSIG BLEV JAG. Jaja jag ringde henne och förklarade och det slutade med att jag körde hem, orkade bara inte köra inom Lund nu oxå.

Något positivt?

Ja, jag har fjärilar i magen, tycker Mattias é mysig!!!

Vill träffa han snart igen...

2 kommentarer:

  1. hahaha men Lena för f*n jag är förvirrad men du slår ju tom mig ju och det är lite illa haha ha d bra kram

    SvaraRadera
  2. skojar du, ja jag erkänner...

    SvaraRadera