måndag 8 september 2008

Ledsen...


Idag är jag ledsen.

Idag flyttade en del av mitt hjärta till Spanien. Det har funnits EN man i mitt hjärta dem senaste 3 åren som har berört mig mer än någon annan gjort i mitt liv. Denna karl och jag har haft våra dunster, skrattat o gråtit under årens lopp, men vi trivdes ihop, det gjorde vi.
And so on and so on.
Men någonstans och något gör att vi ej kan släppa varandra, så känner jag i allfall.
Hade jag trott på ödet så hade det varit att "we where ment to be".
Vi trillar alltid tillbaka till varann av en och annan anledning. Det känns jävligt hårt att han nu är så långt borta.

Saknar dig som fan redan.
Om du läser detta så finns du i mina tankar "24/7" och jag finns här för dig!
Hoppas att snart få träffa dig igen...

Va rädd om dig

PKILY

3 kommentarer:

  1. du skriver fint Lena :)

    SvaraRadera
  2. tack så mycket
    det är så jag känner

    SvaraRadera
  3. Det kommer lösa sig till det bästa ska du se....
    Det brukar ju faktiskt göra det.
    Önskar man nåt riktigt hårt kan det faktiskt slå in......

    SvaraRadera