tisdag 16 september 2008

Shoppingsugen...

Har precis kommit hem från väla/k-rauta/IKEA - och jag é grymt shoppingsugen... Vill handla nytt köksmöblemang - som jag äntligen bestämt mig för.
Och du...jag hittade ett par skitnice stövlar på Scorett som jag vill ha, ja på Scorett o ja jag vet att där é dyrt. Dem kostade bara 1199 pengar lixom hehe. Drabbar ingen fattig som någon brukar säga till mig...nä det får nog bli ett par sådana när vi e i Götlaborg tror jag bestämt.
Bordet nedan ska vara i björk och stolens klädsel ska vara i svart/grå "knopp"-kvalite typ.

Kommer att bli sjukt snyggt, tror jag, oxå kanske med en röd kökslampa som hänger lite lagom lågt. Hittade förresten fräna tapeter till storarummet oxå, har bestämt mig för att jag vill ha grönt och ha en ganska livlig fondvägg med stora blarriga mönster, som vi hittade på K-rauta.

Kommer bli en så himla nice apartment alltså!!!

Som jag längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar