söndag 26 oktober 2008

Ett ben i varje stad - LA vs HBG

Efter sammanlagt 9 timmar har jag nu säkert sandvångens renast kök. Fy fan vad skitigt alltså. Jag nästan skäms så mögit där var. Ska from nu sätta upp några stolpar i mitt liv, ska göra som alla medelålders...köra en storstädning inför varje jul och påsk. Blir så mkt lättare att städa då. Får se om det håller. ..

Imorgon får jag nyckeln till mitt nya liv, ska bli så jävla kul. Kommer att bli en hektisk vecka men ändå underbart skönt. Att slippa leva bland kartonger and stuff. Fast denna vecka kommer jag att "Bo-I-Resväskan", har packat det som jag tror mig behöva under veckan, har lyckats packa ner precis allt annat in my apartment, bra va. Att äntligen få komma iväg efter 3 månaders längtan... En alldeles egen mysig lägenhet, som jag ska sätta personliga prägel på. Och som för övrigt ju ligger i Helsingborg. Me like, me like!!!

Så det blir inte bara en ny lya utan även en ny stad.


HIF HIF HIF

2 kommentarer: