onsdag 29 oktober 2008

Fy fan...

vad jag é trött...ögonen går fan knappt att öppna. Såg precis att SiS hade hämtat utemöblerna, vilken befrielse inför morgondagen. Jag o Loi ska rensa plattorna imorgon innan flyttlasset går av mot Helsingborg, snacka om att vara ute i tid hehe. Jaja vad gör man... Och nåt som oxå har slått mig är att, tänk om soffan ej går in i min lägenhet. Den är ju ganska stor...snälla håll tummarna för mig... Nu ska jag fixa till mig, ska jobba i DK idag därför jag e uppe på tidigt som fan. Ikväll blir det fortsättning i lägenheten o tömma lådor, fast vi kom långt igår... Gud vad mkt stuff jag har till köket, skulle behövt dubbelt så många köksskåp känns det som... Sen blir det lite slutstädning här på Sandvången. It´s the final countdown,didi didi...Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar