fredag 17 oktober 2008

Ovanlig fredag...


Jag kan inte säga att jag minns det som igår...det var ju trots allt ett tag sedan.
Ett tag sen jag satt hemma i soffan en fredag o softade. Det är ganska skönt, känns mysigt. Radion strålar ut ur högtalarna..."I´m yours", trallvänlig låt det dära. Just nu känner jag för att göra en Bridget, ta på mig damtrosorna o bara dansa runt o sjunga... Tänk vad härligt om jag kunde få pussa någon, tänkte jag på nu. Det hade ju oxå varit mysigt förstås, att ha någon att kela med. Nog finns där tröst att hämta men vill ha mer än så. Vill ha någon att dela vardagen med, någon man längtar hem till, någon som omfamnar mig o säger fina ord. Haha vilken grej, skulle ju va det. "Säger fina ord", hur lät nu det då...I´m a dreamer and then I woke up and found the bed empty..." Who cares, jag ska ju bli HIF-are, det é fina grabbs det.
Me like when they talk like that, it turns me on... Ja jag säger då det, inte kräver jag mkt...
Bara snygg häck, härlig bringa, pussvänlig ljumske och ordnad ekonomi haha. Inte många som passerar den ribban utan att fuska... Kanske därför man sitter här ensam. Får kanske sänka ribban, fast jag har ju provat samhällets alla klinterier, tror jag. Men har lyckats undvika en sorts och det tänker jag fortsätta med. Nope jag står fast vid mina små krav jag har haha. Nu ska jag nog göra en kullerbytta i soffan, hoppas bara jag inte trillar in i vitrinskåpet, det hade varit jobbigt.
Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar