lördag 7 februari 2009

Bastubad...


Ja då har man provat på det...vinterbada. Det var inte så farligt som jag hade tänkt mig... Första doppen fegade jag ur o bara doppade mig...inte huvudet, andra dök jag i som självaste Alshammar haha o tredje gången blev det bara ett kärringadopp. Trodde att det skulle vara kallare pga att man satt i bastun emellan men det var det inte. Vet förstås inte hur kallt det hade varit utan bastun men men...det var himla skönt o nu efteråt känner man sig jävligt frän. Pigg o alert. Men jag frös satan om fötterna, under fötterna, är inte det weird så säg... Men jag kan rekommendera det starkt, själv kommer jag att göra det fler gånger, det är jag säker på.

Nu ska jag slappa innan det bär av mot Mariastaden...tjejmiddag med klös haha. Ser fram emot ikväll, kommer att bli skitkul...järngänget drar genom stan haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar