söndag 1 februari 2009

Destination Varbergs sjukhus - Gynmottagningen

Haha gud vilken trip....skulle som sagt upp till Calle-Granne på inflyttningsfest...jag, Carro och Fröberg. Väl uppe i Götet slänger vi oss i soffan o slappnar av...beställer hem litta käk, korkar upp en Breezer... Det går kanske en timme, knappt två när Carro inser att hennes diabetespump lagt av...jaha vad gör man? Frågar alla på festen...inte en jävel känner någon med diabetes...än mindre med en pump typ...Paniken stiger med tanke på att det är en bit hem till Hbg, jag hade hunnit med två Breezer o va inne på min första öl, när vi bestämmer oss för att låna Frö´s bil o köra ner till Hbg - lång historia kort - allt blev akut o vi fick ringa en amulans som hämtade upp henne i Frillesås...jag körde efter till Varbergs sjukhus...där vi fick checka in på gynmottagningen över natten eftersom där va överfullt på övriga avdelningar haha. Allt blev så småninom bättre med Carro o vi kan nu skratta åt det, samt åt allt annat som hände därtill. Vi har haft så sjukt roligt, trots att vi gick miste om Carls inflyttningsfest...
Har även varit på IKEA i Bäckebol idag...jävla Carl...tack vare honom är jag nu en tusenlapp fattigare...men jag har fått hallamöbler...mattor...o ja en jävla massa galgar (haha akta dig Carro)
Som sagt har haft sjukt roligt denna helg...fredagens Kärringaträff var oxå helt underbar!!!

2 kommentarer:

  1. Hur kommer d sig att ALLT resor du gör slutar i halv katastrof??? Hahaha! SIS

    SvaraRadera
  2. Haha ja du det kan man undra..Tom så Annika undrar om jag verkligen får henka på lördag när vi ska hitta på bus haha

    SvaraRadera