torsdag 5 februari 2009

Jag vill bli fågelskådare...

Haha ja tänk dig den du...låter illa men det är nog ganska mysigt. Tanken slog mig när jag pratade med en vän som sade att fågelskådning gav honom ångest...vilket jag inte kan förstå?
Tänk dig att sitta på en liten campingpall, en sån med tre hörn o tyg i mitten, lite lätt ostabil. Kaffetermosen o en tuppamugg brevid, kanske en himmabagad kanelsnäcka o mumsa på. Sitta i morgonbrynet o se solen gå upp, höra fågelkvitter...bara njuta av naturen o lugnet... Sen framåt middag går man hem o löser litta soduko o lagar kalopps.
Ja...tar dagen som den kommer typ...Haha ja det hade varit nice...
Men nu är det ju inte så...har idag varit på fackmöte...satt ju i styrelsen men valde att avgå både pga min tjänst och med respekt för medlemmarna...inte schysst att sitta på två stolar...ha ena benet i bäcken o den andra i häcken haha.... Känns helt ärligt lite vemodigt men det är så det är...
Imorgon är det fredag...o vad händer då...om inte litta Afterwork haha
Och så får vi se hur det blir på lördag...Annika har ju då satt på agendan att Åsa o jag ska henka med o vinterbada...fattar du...brrrr
Sen ska vi hem till Annika o äta gott för att sedan göra Hbg osäkert...
A girls night out...eller weekend...

2 kommentarer:

  1. Ha det jätteroligt, glöm inte termobikinin och öron muffar. Kram Annlo

    SvaraRadera
  2. Haha nä d ska jag inte göra...
    Kram tebax

    SvaraRadera