måndag 5 november 2007

Blå volvo skjuter hej vilt

Denna stan e fan helt sjuk. Var precis ute o promenerade med Chili o när jag e bakom Haralds hör jag ett högt "pang", trodde givetvis att det var en smällare typ. Men personerna före mig stannar upp o börjar blicka bakåt, tar ut hörlurarna ur öronen o får då reda på att en volvo körde förbi o sköt med ett hagelgevär mot bussakuren. Amen hallå lixom. Volvon kör vidare ut mot Norrestad o när den är i höjd med IP så skjuter dem igen. JÄVLA IDIOTER!
Hörde ännu ett nu när jag sitter här in my livingroom, kanske bäst o ducka.

Hm jaja idag va jag på SIF-kurs o det va jävligt intressant. Vi medlemmar har väldigt många rättigheter via lagar o avtal, det gäller bara o behärska dem....

Tog såklart lite bilder

Byggnaden där konferansen hölls, en mkt gammal o charmig byggnad, f.d. Kungliga Skånska Husarregementets 1:a bataljon.Förr i tiden så användes denna till att kasta ner mat till fångarna.På dessa krokar låste man fast bovar o dylikt innan man förde dem till fånglägren... Ser fram emot nästa måndag då fortsättning följer på kursen...

1 kommentar:

  1. Ringde du polisen? / Åsa

    förresten var va ni på möte?

    SvaraRadera