söndag 11 november 2007

Var fan finns brandvarnaren?

Igår när jag kom hem från OFM så var jag ute o gick med Chili en runda, sen tog jag mig friheten o bada i syrrans badkar. Gudars skyning vad skönt. Sen degade jag bara.


Och idag har jag jobbat lite, mellan 9-16. Först lite eget sen 4,5 timmar för service, snittet för idag blev 3.o, jävla bostadshus säger jag bara. Till frukost/lunch blev det några roste-mackor. Jag blev lite stirr när rosten började ryka o svart rök spred sig, letade som besatt efter brandvarnaren/larmutlösaren men jag fann den ej. Om larmet hade gått hade jag ändå inte hört det ut i köket så jag såg framför mig hur brandbilar o ambulanser slirade in på parkeringen o kom sen inspringande å där står jag o äter i godan ro ;o) Vilken syn!
Sen bar det hem till tvätten o middag. Och en liten tur till pappa med hjärtechoklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar