lördag 10 november 2007

Huset fulllt


Har då kommit hem från en dag/natt i OFM. Ungar över allt. Men det e mysigt. Lindas love Mattias har en flicka som e nån månad äldre än Moa. Hur go som helst.
Vi inledde kvällen med den traditionella Tacomåltiden.



Första riktiga kortspelet ever med My, Skitgubbe. Det blev 1-1. Hon va duktig den lilla skiten. Måste bero på sin grymt snygga Moster, ja Lena då förstås.







My antecknade min önskelista till jul.









Linda skulle såklart försöka komma i kläderna som jag köpt till My.
Var som jag trott förstora till My och inte helt otippat försmå till hennes mor.






Moa & Cassandra håller låda.








Moa ute o promenerar i byn i sin nya overall. Och sin stödkäpp.

4 kommentarer:

  1. Synd att d syns att jag har rosa trosor o röd tröja..inte vidare matchande...annars porrigt så in i H!!

    SvaraRadera
  2. Jaja men du matchar med Cassandra ;o)

    SvaraRadera
  3. Hon är för söt den lilla skitungen. Ok en dag i framtiden. Tacokväll med filmkamera som movie. Eller vad säger du?

    SvaraRadera
  4. Jo det flaggar jag för...I love tacos.
    Kan du den 23:e eller rättare sagt jobbar christian?

    SvaraRadera