söndag 4 november 2007

Övning ger färdighet



Nytt rekord - 2,4 minuter per installation... lade in 155 st. Jobbade 6.5 timmar idag... Blir förhoppningsvis lite cash flow i december.






Från d ena till det andra så va jag hemma hos Annlo igår. Vi drack nån cider o snackade lite. Och när hon tog fram snacks så gick ju tankarna inte helt oväntat till Åsa aka Ms Google. Säger bara E621, ja vi fick oss ett gott skratt. Och den röda triangeln på påsen kunde lika gärna varnat för alla olika E- som var med i innehållsförteckningen.






E300, E621, E341...








Lucas lyckades nästan skrämma vettet ur mig.
Ja sen va jag o Lina på Akro och dansade o sjöng oss hesa till Dizel, hade himla kul.
Nä nu ska jag värma lite matrester, korvstroganoff, mums vad gott.

3 kommentarer:

  1. Ja du..va fan e de för skit man stoppar i sig?? Kunde lika bra slagit upp resterna från Peters och din farsas jobb i en kopp och druckit det ju, då hade man i alla fall vetat vad det va för nått.. ha de /workmait Annlo

    SvaraRadera
  2. haha ni e inte kloka :)
    Men fy fan - där var 3 sorters olika smakförstärkare i dom chipsen. Det har jag inte sett innan - måste vara nåt slags rekord i fejkad baconsmak eller va det nu var för "smak" på chipsen =)

    // Your bäst-friend.

    Ps. Bra jobbat, än en dag, med installationerna.

    SvaraRadera
  3. Haha ja det e sant. Behövs fan inga E-förstärkare i den smörjan.
    Om det inte hade varit så "obra" så hade det varit smart om man kunde köpt typ E621 i kryddform,
    då hade ju allt smakat mkt mer. Hmm eller? Ja herregud.
    //The Best Workmait friend

    SvaraRadera