torsdag 1 november 2007

Hemkommen från paradiset

Jag måste då säga att jag älskar Ullared. Helt underbart place. Synd bara att man blir så trött i fötterna. Körde sex i morse o va hemma strax efter fem...

Brände i ganska exakt 2000 o nu e kontot som det ska - rätt så tomt. Men fick många fina saker, några tröjor, 3 lampor, tröjor o vinterkläder till kidzen, stor mysfilt, dörrmatta, nån liten present till vännen Åsa, present till Phille-Dille, o en helvetes massa rostfria stuff. Fick som sagt mycket för pengarna men jag fick lägga ifrån mig ett spel, *snyft*, när jag för en gångs skull tänkte unna mig ett så hade jag inte råd, o det kostade 'bara' ynkla 199:-...
Lina stod helt klart för det största inköpet, en hundmadrass på 80x120, lika stor som en halv vuxensäng. Jaja den kostade ju bara en hundring va hennes försvarstal.

Lina funderar över sina inköp medan Sammi har fått en bilstols-wannabe a.k.a hundmadrass.

Mina rosfria inköp, lidda äggakoppar, rivjärn, måttsats o ett jättesött mini-durkslag, kunde ej låta bli.

Å lite strumpor behöver man ju alltid. Lina fick mig o räkna dem jag redan hade hemma i lådan, oanvända, hade ju bara 10 lixom. Ja det va en lyckad resa, men som sagt vill dit igen. O nä Åsa tyvärr tänker jag inte blogga din present även om den hade gjort sig på denna sida, du får helt enkelt vänta ;o)

4 kommentarer:

  1. MEN ÅH, tanken slog mig "tänk om Lena lägger in min present", men du är ju inte retarded hehe

    / åsa

    SvaraRadera
  2. LOL hehe du e fan inte klok,
    nä jag e inte helt retarded.
    men det kunde vatt så illa att jag fotat nåt annat o den varit med i ett hörn, det hade inte förvånat mig...

    SvaraRadera
  3. Ännu ett bevis på att ni brudar är helt från vettet. Ullared är paradiset(!) Vad tänker ni med ?

    //Arg konsument

    SvaraRadera
  4. Ja, håller med dig lena! Ullared is the shit! Inte för jag brukar hitta jättemycket, men att överhuvudtaget bara gå omkring i en jättestor affär med alltifrån bindor till elvispar för 99 kronor ;)

    MVH Åsas lilsis

    SvaraRadera