tisdag 1 januari 2008

Alarmerande nyårsfirande

Sitter i soffan med huevärk. Har knappt haft tid att känna efter fast det är bara bra o skönt. Anna har varit på besök idag, och som alltid är det lika kul och mysigt när vi träffas. Men jag kanske ska börja med gårdagen... Nyårsafton med fondue, chokladpudding o snaps. Som bäddat för en fyllefest... Långdragen middag - då hinner man dricka desto mer. Johan började lite svagt med att hävda att han inte skulle snapsa för han hade jouren som idag...den höll inte länge hehe. Ida ville inte blanda sprit med vin...när kvällen led mot sitt slut hade hon dratt i sig 3 groggar...och det var efter klockan 01...Jag blev oxå rätt så dragen - Fyllde vasken med diverse kroppsvätskor och kvällens goda middag...(såg mindre gott ut där kan jag sä) Lina säckade ihop framåt småtimmarna, stod mest o hånglade när vi var ute o smällde. *avis*(jag vill oxå pussas med nån) Loi o Pierre var nog ganska lagom, eller så va jag för full för o märka det hehe. På tal om smällare, Johan hade köpt världens kvartersbomb typ, ja jävlar vad den smällde. Det kändes i marken när den smällde, tom en bil som stod typ 20-25 meter därifrån märkte av det, larmet gick på bilen. hehe Awsome som Johan uttryckte det, o ja det var faktiskt fett. Runt tjugo i tre gick grannen hem o jag o Loi knoppade in på varsin soffa o Johan o Ida sussade i sängen. Good vad dragen man va!!!
Vaknade dagen efter inte fullt så imponerad över röran på mitt storarumsbord och för att inte tala om köket - Man kan ju få ångest för mindre!!! Johan, Ida o Loi stack hem vid halv tolv, sen kom Anna vid 12. Bjöd henne, o Lina o Pierre på middag...gryta o ris. Sketagott!!! (Om jag får säga det själv förstås) Sen stack hon strax efter 19 o då gick denna kropp o dushade - good va nice. O nu sitter jag här... Ska trycka in lite bilder på gårdagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar