tisdag 29 januari 2008

Thank you for the music

"Det är så logiskt, alla fattar utom du du har inte en aning, du har inte en aning, aning
det är så logiskt, alla fattar utom du du har inte en aning,
att jag tänker på dig precis just nu"

Mmm den é ganska bra, kanske lite tjatig men innebörden é väl ganka så lätt att fatta.
Det är väl så det fungerar in real life eller?
Ja, vad fan vet jag?
É det kanske jag som inte har en aning
eller
vem é det som inte har en aning som jag tänker på?

Som vanligt yrar jag väl bara i nattmössan.
Sitter i bingen, klockan e snart 12 x 2 = 24 = 00:00 och jag é inte trött.
Borde vara det men har väl lyckats bli övertött eller nåt.
Har egentligen inget att skriva om men det e skönt när fingrarna svävar över tangentbordet och man skriver innan man tänkt klart.

Imorgon kommer my Danish colleagues och det råder utbildning för hela slanten.

Sen ska jag och Ann-Lo iväg o shoppa inför lördagens GirlParty.
Vi ska dansa i Neon and be the Dancing Queens samt Oa hela natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar