söndag 6 januari 2008

Idag é ingen vanlig dag nä idag e ingen vanlig, för idag é Lenas födelsedag!!!
Fast vilken födelsedag då - jag e fuk....ja sjuk då alltså. Började i fredagsnatt, kände att jag började få ont i halsen, men tog ingen notis om det då, ibland går d tillbaka. Gick upp mitt i natten o tog en multi-C-vitamin, trodde det kanske kunde hjälpa, men det var nog försent. Hade huvudvärk större delen av dagen igår, men d gick. Jag hade ju kalas. Bjöd på kyckling ala mango chutney, mums. Fick pengar, blommor, skålar o blommar.




Fick min favvoblomma av lillsyrran









Av farmor o pappa fick jag tulips





Arvid hjälpte mig att ändra om i hallen,
varför ska tavlor hänga så rakt o tråkigt?
Ja d kan man undra, blev ganska häftigt,

fast d tar nog tid att vänja sig.

Tack Arvid!






Fick jättefina skålar av Åsa,
såna jag alltid velat ha men varit för snål för att införskaffa själv.
Blev jätteglad.

Fick två ficusar, en dracena och en liten kaktus av mamma o Linda, Ola o barnen oxå. Precis vad jag önskat mig, så kan man hotta ut dem gamla som passerat bäst före datumen för länge sen.
Nu ska jag fortsätta vara sjuk o tycka synd om mig själv på min födelsedag!
Puss o Kram - Jag tycker om er alla

2 kommentarer:

  1. GRATTIS LENA-PENA ÖNSKAR VI I HÄLJARP!

    Tack för igår det var gott o trevligt.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Anytime - My caza - zu caza!

    SvaraRadera