tisdag 15 januari 2008

Sann glädje

Idag har jag pratat med Anna! Stackars lillasyster, vilken långdragen process. Vattnet gick i söndags morse - Ronja föddes i måndags 11:41. Blev akut kejsarsnitt, lustgas o flera ryggmärgsbedövningar men allt gick bra och alla mår bra nu. Fast jag tycker synd om Christian för han fick inte vara med - allt gick så fort. Fast han fick några timmar själv med Ronja när Anna låg kvar på uppvaket. Hon berättade om när hon hörde Ronja gny för första gången och förklarade hur hon kände och tänkte i just det ögonblicket - ja då rann tårarna på mig *snyft*, när hon sen berättade att hon efter uppvaket blev inkörd i rummet där Christian står med Ronja i famnen - och beskriver det som "det vackraste hon sett".
Ja då kom tårarna igen, på mig alltså.
Underbart! Det är ni väl värda!
GRATTIS ÄN EN GÅNG TILL ER BÅDA!!!
PS Gissa vem som ska ragga på lördag i Hbg... - (I´m gonna find a faaather)

1 kommentar:

  1. Nu blev jag bölig igen:-) Hoppas du snart hittar nåt offer!! Det är din tur nu ju. Håller tummarna...Kramis

    SvaraRadera