tisdag 8 januari 2008

All inclusive


Idag satt jag i telefonkö till fritidsresor i 1 timme och fucking 28 minuter, tror ni jag kom fram eller? Typ nä!!! Jag fick lägga på för batteriet tog slut i den bärbara. Maximal otur. Och jag kom oxå fram till att nästa telefon jag ska köpa ska där vara handsfree eller högtalarfunktion, jobbigt och hålla luren mellan axeln o örat... Så jag gjorde som min mamma alltid predikat för oss, det man inte har det kan man göra själv. På med en mössa o in med luren. Och detta är på fullt allvar jag gick så... Vi har oxå kommit fram till att vi tjänade på att boka all inclusive, så det gjorde vi. Ett skepp kommer lastat med glass i stora lass och dricka i en XL-ficka.

Detta är amaryllisen jag fick av Bodil o Åke i juladagarna,
good vad stor den blev...é.
Verkligen grann!






Idag har vi haft tupperwareparty, lika nice som alltid annars!
Och imorgon ska jag till Stockholm på möte, oxå kul!

Nu ska jag knoppa!!!

2 kommentarer: