tisdag 23 oktober 2007

Aj aj ja

Ja nog e det synd om mig alltid. Var på vårdcentralen idag o skulle göra lite prover för att se om jag är allergisk. Ögonen kliar och jag har sjumila-nysningar utav bara helvete o har haft dem senaste 8 veckorna typ. Men inte fan trodde jag att man skulle bli så plågad. Det gjorde ondare att få den nålen i sig än att tatuera sig, hur e det möjligt? O för att inte tala om smärtan när man skulle dra av tejpen, drog den första själv men bangade för andra. Bad Kattis, o gissa om hon njöt när jag nästan grät som ett barn. Varför heter det hudtejp? Jo för att det drar mer eller mindre med hela huden när du ska avlägsna det. Helvete vad ont det gjorde, fick blodblåsor i huden bara av detta... Och att the nurse fick sticka mig i bägge armarna för att hon inte hittade blod i den första fick man fan inte nån credit för, borde vara avdrag för det. Hon fyllde tre provrör o va helnöjd. Blodtrycket va bra, 130/75 och sockret 4.7, oxå bra. Nu återstår bara o se vad övriga tester visar.
Har jag sagt att jag traderar igen? Still going strong! Tappade intresset ett tag för att shoppa där men har återigen fått blodad tand, nu börjar inköpen trilla ner i brevlådan. Lika kul varje gång att öppna ett kuvert som inte innehåller en faktura på elen eller den minst lika roande tv-licensen. See ya - Dags o tradera lite...

4 kommentarer:

  1. när fanken var du där? det har du minsann inte sagt till mig att du skulle till doktorn! =)

    /åsa

    SvaraRadera
  2. förlåt...skulle ju egentligen dit när jag va i holland men fick ändra tiden...
    satt i möte först mellan 10-11 o sen mellan 11-12:45... skulle va där klockan 13...ja just det, var vad du på fikan? pratade om det då...att det gjorde ont o så...

    SvaraRadera
  3. Stackars sate, men nu är det gjort.

    SvaraRadera
  4. Men lilla du... d går över när du gifter dig ;)
    Om inget annat får vi väl ta o (för)gifta dig...

    Kran sis!

    SvaraRadera