onsdag 31 oktober 2007

Min klippa e' almost fixad


Idag kom smällen, var o hämtade min bil på verkstan servad o klar. Och nu e jag typ 3000 fattigare, pengar som jag inte har. Hur e det möjligt? Och ändå återstår AC'n, måste byta ut ac-generatorn eller vad det nu kallas.
Men men vem fan pallar hänga läpp längre? Visste ju redan att mitt mellannamn va "Otur".
Så nu ska jag istället glädjas av att jag ska till Ullared imorgon. Hur har jag nu råd till det tänker du förstås nu? Det har jag ju egentligen inte med tanke på omständigheterna, men jag tog mig råd eftersom det varit bestämt i flera månader nu. Ska bli askul. Ska traska upp vid halv sex imorgon, ska hämta Carina o Sammi klockan 06:00.... Zzzzzzzz
Ser framför mig hur ögonen vandrar från höger till vänster från vänster till höger när man kommit in på Ge-Kås, där e så mkt att titta på o man vet inte vart man ska börja. Good vad jag längtar nu. Nu ska jag dricka lite java o hoppas att min skallebank går över.

3 kommentarer:

  1. Så jävla kul det ska bli,förutom att gå upp så tidigt..hehe..
    Ses imorgonbitti:)
    //Liniz

    SvaraRadera
  2. usch va trist med bilen - jävla skit =(

    MEN ACK VAD ROLIGT MED ULLARED. Fan, jag önskar jag kunde följa med (men med tanke på 25-årskalas samt vår bilreperation så hade det inte varit så skoj. SAMT mitt klädinköp för några veckor sen!)
    Nästa höst kör vi igen!! /kramisar Åsa

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får kul på resan, måste va trist att åka utan sin storasyster men visst d e ju ditt val haha!

    Kram sis

    SvaraRadera