torsdag 18 oktober 2007

Hjälper dassapapper mot kyla..?

Helvete vad kallt det e ute. Har precis varit ute o promenerat en liten runda, var tvungen att köpa lite dassapapper. Tog rundan ner om Karl den XII o in om JG´s, tänkte hälsa på Martin men han va ej hemma. Hur kan man ej va hemma när jag tänkte komma på besök?
Gick förbi morsan på vägen hem, men hon va inte heller hemma... Så jag fick allt vackert gå hem igen... jaja det blev en liten skön promenad iallafall, fick rensat hjärnkontoret. Men huvudvärken gick ej över, har en sprängande huvudvärk som ligger över hela pannan o ut över sidorna. Inte alls kul.
Imorgon ska jag hålla ett möte med all-the-bosses på jobb, känns ju kul jue. Bring it on! Btw bilen ha gått i paj - igen - Peter ska titta på den imorgon, hoppas att det inte blir nån dyr histora. Jag ska ju till Ullared den första november, så då behöver jag mina cash.
På tal om engelska, idag hade vi engelska på jobb, det är faktiskt ganska kul to speak english. Inte för att man e så himla bra men man blir förhoppningsvis bättre.
See ya - Don't wanna be ya

2 kommentarer:

  1. haha jag vet vem som använde sista pappret. Schhh :-) //Me

    SvaraRadera
  2. LOL LOL o LOL igen.. I know your name and your are getting away with murder... hehe
    //Me too

    SvaraRadera