fredag 19 oktober 2007

En helt vanlig fredag...

Då sitter man här, jag överlevde... Hade ju BeDonalds möte idag på jobb, jag och cheferna. Precis som d ska va... Fast jag gillar ju inte när jag e i centrum, inte på det sättet i alla fall. Det gick väl ganska bra trots allt, jag hade ju back upp av Thomas, en av projektledarna för BeDonalds. Förhoppningsvis fick Håkan tillräckligt med information med sig i bagaget inför mötet i Frankfurt nästa vecka. Men jag va helt slut i klocktornet när det va över o jag hade fått lite lunch i mig, strax efter halv två...
Skulle göra lite beställningar därefter men d fick jag lägga ner, visarna stod stilla. Försökte koncentrera mig men det var omöjligt. Så jag stängde ner o gick hem. Kände att jag inte var produktiv för fem öre, hade med all säkerhet bara blivit fel.
"261 é kärlek...." har ni hört den från d ena till d andra? "261 é kärlek", med Emilush... den e faktiskt ganska bra.. de svänger om den... från Lill-Babs till Emilush. Utvecklingen går framåt.

Jaha då sitter man här o bloggar en fredagkväll, skulle egentligen varit på Kärringaträff hos Eva Hall på jobb men eftersom hon e sjuk så har d blivit inställt. Men tanke på hur denna vecka har sett ut så känns d ganska skönt. Men det är ändå med delade meningar - Hemma ensam en fredagkväll är skönt - Men det är ändå tråkigt o ensamt. Jag e så trött o slut i hjärnkontoret att ögonen nästan rinner så d blir nog en tidig kväll. Fast min favvo film e på tv så den måste man se "Min bäste väns bröllop". Good I love that movie!!!
Imorgon flyttar syrran in på tredje våningen så d har man o göra.
På kvällen ska jag till Stefan o Åsa, har blivit ditbjuden på middag, ska bli mysigt. Nu får jag väl fixa lite käk, ses kanske senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar