söndag 14 oktober 2007

Min bästa vän...







Jag tycker synd om dem som inte har en bästa vän som jag. Det borde vara alla förunnat. En vän som man kan prata med om allt, som får en att må bra fast att man ej känner för det. En vän säger det du vill höra, men även om dem säger sånt man inte vill höra så vill man ändå höra vad dem har att säga... Hmm men det är väl det som definierar en bästa vän. Åsa e en sådan vän o jag e evigt tacksam för det. Kan man säga "love ya..!" utan att det låter mesigt? Sen e jag ju oxå lyckligt lottad med tanke på att jag jobbar med min bästa vän!

Tack för pratstunden vi hade nyss!

2 kommentarer:

  1. hahahaha den bilden går inte av för hackor. snor den till min blog :P
    tack själv för att du e min bästa vän (skit i att det låter klyshigt)
    Med dig kan man snacka med allt om =) pau rijktigt =) // Åsa

    SvaraRadera