fredag 26 oktober 2007

Bring back old memories

Satt precis o kollade en gammal homevideo från min o Susans 18-års fest som ägde rum i Tallstugan i Häljarp 1998. Vi va närmare 100 pers, årets fest kan jag lova er. Alla va där.
Och Magnus, hade nästan glömt honom, gud så söt han va, min tonårskärlek. Eller en av dem i alla fall ;o) Han va så mysig o jag mitt dumma nöt insåg såklart inte mitt eget bästa o tog vara på det. Är nog berättigad o kalla mig själv LOOSER...
Skitroligt o se alla men man saknar både personerna o den tiden lite, blir genast lite sorgligt faktiskt. Man e ju snart 28 lixom, o inte fan har man närmre 100 vänner o bjuda...
Säger bara...Harrys imorgon...
Natt natt alla mina fans.
Peace out!

2 kommentarer:

  1. Jaha det känns som om nästa träff blir hos dig och så blir det moviedag. Tänkte på det, var är alla dem filmkamera filmerna. Dem skulle jag vilja se. Det blir ditt projekt att skaffa fram dem. Kram

    SvaraRadera
  2. ja du det hade varit kul. jag har dem alla här. pappa har gjort om dem alla till mig på dvd-skivor. kan kanske be honom om han vill kopiera till dig.
    kommer du ihåg när vi hade tång i håret i borstahusen hehe söta va vi.
    kram tebax

    SvaraRadera