lördag 22 mars 2008

Fest Dag II

Hej hopp i Lingonskogen. Har varit hos farmor och ätit påska middag. Mums vad gott, Loi hade lite problem med äggalukten men det klarade hon galant. Över förväntan hehe
Kusin blev lite dragen som trots sin bögfobi tog på sig mina snygga öronhänge som jag köpt dagen till ära. Men han é kul, och jag råkade skicka ett glas vitt över honom och mig. Blev ganska blöt i häcken så jag fick sitta på en handduk. Det var ganska blött och kallt och en smula obehagligt. Inte van att bli våt i häcken haha. Jaja nu ska jag och Loi parta loss och sedan dra oss ner mot centrum för att shake'a loss på The Tivoli till goa schlagerhits. Finns dock inte någon med raggningspotential där men what the heck, who wants to go neck there...
We gonna rock the world
Over and out
Puss på dig min hemlige beundrare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar