lördag 15 mars 2008

Hbg


Sitter på Pålsjö o dricker mitt morgonkaffe, é lagom trött. Ska snart resa mitt arsle från soffan o köra hemåt, besöka stället där jag utövar min stora hobby. (nope inte Tha Bedroom) Stället där man tillbringar mestadelen av sitt liv, där det finns en stor skara av olika människor.
Individer med olika böjelser, olika åldrar och olika sorts livskvalitet.
Men alla har ändå något speciellt som gör att man trivs. Jag har valt att göra det till min hobby, för visst är det väl så att man ska förena nytta med nöje?
Ja jag gillar helt enkelt mitt jobb. (nä inte Blowjob, men visst that I like too)
Så dit ska jag...work sweet work...

Peace Out Brohter - And War In Sister

Hos mig är det tvärtom - städningen kommer i efterhand...

1 kommentar:

  1. uj, redan hunnit skriva ett blogginlägg minsann.
    Hade bra idag


    Å

    SvaraRadera