söndag 2 mars 2008

Idag kommer Ronja

Nu har det gått mer en vecka sen jag skrev...det é fan under all kritik. Men vad kan jag säga, jag é en busy woman. Jag jobbe...
Nu i veckan har jag jobbat till sex nästan every night, oj det lät ju nästan bra.
Sex every night, tänk den som hade kunnat skryta med det i all bokstavlighet.
Fast då hade man med all säkerhet tröttnat.
För mycket av det goda leder till tristess så småningom. No mather what!!!
Idag kommer Anna o Ronja på besök, vi ska tjacka mammas berömda kinagryta, som jag ska mekka till. Ska bli så jävla gott alltså. Oh BTW jag ska bli moster igen...min älskade lillasyster Lina ska få en bebbe, fortfarande ganska dagsfärskt men ändå, hon ska ha i oktober. JIPPI!!! Sanningen i vitögat - Blir om körd ännu en gång, en tredje och sista syrra drog förbi.
Nu står jag ensam kvar... Kom igen - Bring me a Baby -
"Nobody puts my Baby in the corner"
- JAG VILL HA BEBIS -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar