söndag 30 mars 2008

Snorig

Ligger på soffan och ifrågasätter min existens...har partat två dagar i rad och känner mig verklös. Igår va jag ganska kraftigt bakfull men idag är det inte fullt lika illa, tack o lov. Tror jag slutade dricka runt tolv och det var ändå bara vin/öl/cider och inte grogg/shots o annat som har en hög bakfyllepotential. Men det är ändå skönt, det har varit en jävligt rolig helg. Tänkte lägga upp lite bilder sen så ni förstår vad jag menar. Ska bara orka koppla ihop skitet. Ser reprisen på Lets Dance. É man blödig när ögonen tåras när man hör Tinas namn ropas upp. Hon é så naturlig på något sätt så man tar henne till sig. Grattis Tina! Nu ska jag snora vidare - Näsan rinner och nysningarna kommer tätt - kanske dags att städa och avverka dammråttorna???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar