tisdag 25 mars 2008

Kort vecka

Då var det en ny vecka, men som är kort. Hur skönt som helst. Har precis duschat o sitter å hänger i soffan, lagom bored. Har inget att göra. Visst jag kunde ju städat men hur kul är det på en skala? Nope. Läsa en bok? Nej jag känner mig inte riktigt koncentrerad för det iheller.
Mina tankar är överallt utom i huet känns det som, vet inte varför men jag är disträ, även mot mig själv. Weird, I know! Jag vill nåt, men vet inte riktigt vad.
En sak vet jag i allafall, imorgon ska jag o Loi waxa oss, aj aj aj. Jag kommer att ha ont ända in i nästa vecka. Helvete oxå. Lika bra att förbereda sig på det värsta.
Vill man vara fin får man lida pin sägs det.
Jag e nog trött!!!

2 kommentarer:

  1. å fi fan, jag avundas er inte.....

    Å

    SvaraRadera
  2. Jag inbillar mig att det inte gör så ont.
    Vill man va fin får man lida pin

    SvaraRadera