måndag 3 mars 2008

Go & gla - Sexchokla

Ibland é det inte mycket som ska till för att man ska vara glad och vissla sig igenom dagen. Klockradion ringer och man känner sig mer död än levande men man vänder på det och säger till sig själv - jaja jag har i allafall en anledning att gå upp. Har ett jobb som jag älskar - trivs som fisken i vattnet - kaviar'n på ett ägg - ja som handen i hansken.
Vad kan jag säga - jag jobbar tillsammans med min bästa vän - det är få förunnat!
Jag kan inte ha det bättre om jag får säga det själv. Som sagt man é go & gla och det rullar på. Dansar in på jobb med ett leende på läpparna och timmarna går...
Sen är det som om man springer in i en vägg - tack för kaffet lixom.
BeDonalds//Backoffice//OD - you name it - I got it!!!
Idag va det nån som pissade i det blå skåpet - bägarn rann över.
Allt förändrades - Jag slutade le.
Nu orkar jag inte mer...
Go & Gla - Sexchokla
blev
Less & Trött- Jättestött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar