onsdag 5 mars 2008

Vad sägs om 70-talet...


Idag var jag inom mormor och gick igenom hennes källare - o gud ja, där va potential att vara extremt gammalmodig. Hittade en "klänning" och en ytterrock som jag ska ha på mig. Jävlar vad ful-snygg jag kommer att bli, måste bara hitta ett par lämpliga dojjor. Fast det kanske går med ett par vanliga pumps? Det värsta är att man kommer väl att bli som Ugly Betty - men man kan hoppas att man får roligt och bortser från klädvalet...förhoppningsvis är alla lika "fula". Kul ska det bli i allafall, någon som vill henka?

Idag sade jag till chefen att jag inte pallar mer, gud vad det lät drastiskt, men jag orkar inte ställa upp och vara back-up för "alla". Jag har dock runt 40 övertidstimmar/månad, i både dec/jan och februari och det lär ju inte minska nu med tanke på BeDonalds. Men det löste sig bra, jag fick den respons jag hade hoppats på. Får bara hoppas att det funkar i praktiken oxå. Nu vågar jag snart le igen, det känns redan mycket lättare nu när man lättat på trycket så att säga. Jag älskar ju mitt jobb och är bra på det jag gör därför vill jag inte att det ska sluta illa....
Imorgon ska jag med Loi till Helsingborg och titta på en förskiss på hennes tatuering och tänkte se om jag hittar nån snygg bling-bling-piercing till mig. Ska förresten se om jag hittar röda gardiner oxå, tror det hade blivit snyggt i stora rummet?!
Nu ska jag slappa, é dödstrött efter ha städat, bäddat rent och sen tagit en välförtjänt dusch.
Puss & Kram - Cykelram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar