tisdag 11 mars 2008

Sätt färg på tillvaron II

Jag é lite knas, vill ju inte vara som alla andra. Och vi har redan konstaterat att jag e född på 80-talet. Och vad var mer inne än en blå mascara. När man hör det slår man automatiskt bakut. Men jag har slutat med det och slår nu klackarna i taket. Häromveckan köpte jag mig en blå mascara och diggade det. Idag blev inköpet en grön men du, hör och häpna, även en ROSA. Min favvofärg. Fan vad fett. Jag har även insett att jag har väldigt gröna ögon. Nedan följer lite olika bilder över färgsättningarna.
GRÖN

ROSA
BLÅ
Den rosa ser man inte riktigt på bilden men den skimrar...
Och jag har oxå valt bikini inför Bulgarien,
har dock inte köpt den än...

Undra om man kan få lika snygg kropp på köpet...?

3 kommentarer:

  1. jag trodde först det var reklam för antirynkkräm med tanke på ögonbilderna :P

    Å

    SvaraRadera
  2. haha ja det borde det vara med tanke på att man ser mina rynkor ganska kraftigt där .. shiit alltså

    SvaraRadera